check Fri frakt från 3 600,00 kr
check Returer upp till 14 dagar
check Betala för 30 dagar
check Partihandel - B2B

Upphandling

Hur lägger jag en beställning i online butiken?

 

  1. Du hittar en stor orange knapp "TILL KURV" bredvid varje produkt. Klicka på den för att lägga till den valda produkten i din varukorg.

  2. När du har lagt till en produkt i din varukorg kommer du att få frågan om du vill fortsätta handla ("Fortsätt handla") eller gå vidare med din beställning ("Beställ").

  3. När du väljer "Beställ" kommer du till varukorgen.

  4. Om du vill beställa mer än en artikel av en vald produkt kan du öka antalet i varukorgen eller på produktkortet.

  5. Om du har en rabattkod anger du den i rutan som visas när du klickar på plustecknet i avsnittet "Jag har en rabattkod".

  6. Klicka på knappen "LEVERANS OCH BETALNING" för att gå vidare till fliken för val av betalnings- och leveransmetod.

  7. Om du inte är inloggad kommer du till inloggningssidan. Där kan du logga in på ditt konto, skapa ett nytt konto eller välja alternativet "SHOPPING UTAN REGISTRERING". Vi rekommenderar att du loggar in på ditt konto eller skapar ett nytt konto om detta är din första shoppingupplevelse hos oss. Med ett konto får du tillgång till din orderhistorik, vilket gör dina nästa inköp ännu snabbare!

  8. Välj betalningsmetod och leveranssätt.

  9. I det sista steget klickar du på "LEVERANS OCH BETALNING". Du kommer då att se ett meddelande om godkännande av din beställning och ditt beställningsnummer, som är värt att spara.

 

Hur gör jag en beställning via telefon?

 

Våra specialister väntar på dig på 17 247 22 20 från måndag till fredag mellan kl. 8.00 och 17.00. Vill du göra en beställning via telefon? Det är mycket enkelt och tar inte mer än några minuter. Se hur du gör dig redo att handla via telefon.

 

  1. Förbered dina uppgifter:

Kontaktnummer (behövs för att kuriren ska kunna kontakta dig).

E-postadress.

Leveransadress (stad, postnummer och gata).

Motorcykelns märke och modell (så att vi snabbare kan välja produkter åt dig).

 

Förbered produkt-ID - det är en bra idé att kontrollera ID för de produkter du vill beställa innan du kontaktar våra specialister på hjälplinjen. På så sätt förkortar du din beställningstid till ett minimum och vi kan leverera produkterna till dig ännu snabbare. Du hittar produkt-ID: n i vår online butik. Se var du hittar produkt-ID.

 

Om du äger en kinesisk scooter eller fyrhjuling, mät den exakta delen som du vill beställa från oss

och ge måtten till vår specialist. Kan du ha delen i handen under samtalet? Bra, då kan vi välja den bästa produkten för dig!

 

  1. Ring 17 247 22 20, tryck "1" på knappsatsen för att bli kopplad till telefonbeställningsavdelningen och uppge ID för de produkter du vill beställa.

 

Observera att under motorcykelsäsongen kan det ta längre tid än vanligt att få kontakt med en specialist. Vi rekommenderar att du gör din beställning i webbshopen (se hur enkelt och snabbt det är!). Se hur du gör en beställning i webbshopen.

 

Behöver jag ett konto för att göra en beställning i online butiken?

 

Nej, du behöver inget konto för att göra en beställning i online butiken, men vi uppmuntrar dig att skapa ett. Ett konto är gratis och tar bara några ögonblick att skapa. Det ger dig tillgång till din orderhistorik och hjälper dig att handla snabbare i vår webbshop.

 

Är alla produkter i online butiken tillgängliga?

 

Bredvid varje produkt hittar du information om huruvida vi har produkten i lager och den ungefärliga ledtiden. Våra specialister kommer att kontakta dig om ledtiden skulle vara längre än vad som anges på produktkortet.

 

Är de produktpriser som anges i online butiken aktuella och slutgiltiga?

 

Ja, de produktpriser som anges i online butiken är de aktuella bruttopriserna och är slutpriser.

 

 

 

Var hittar jag mitt ordernummer på mitt kvitto?

 

Du hittar ordernumret under streckkoden längst ner på kvittot (se bilden nedan).

 

Var hittar jag ordernumret på fakturan?

 

Du hittar ordernumret på fakturan på två ställen: under streckkoden i det övre högra hörnet av fakturan och under orderöversiktstabellen i mitten av fakturan på vänster sida (se grafiken nedan).

 

Varför var en produkt i min korg slutsåld?

 

En produkt reserveras först när du gör din beställning. Om produkten är mycket populär eller om det finns några få kvar i lager kan den vara tillgänglig när du lägger till den i din varukorg, men inte tillgänglig när du slutför din beställning. Vi uppmanar dig att slutföra din beställning snabbt för att säkerställa att du får produkten i dina händer.

 

Vilka dokument kommer jag att få tillsammans med de produkter jag beställer?

 

Vi bifogar en retur-/reklamationsblankett och kvitto med varje beställning. Produkter som kräver detta inkluderar instruktioner och ett garantikort.