check Fri frakt från 3 600,00 kr
check Returer upp till 14 dagar
check Betala för 30 dagar
check Partihandel - B2B

Betalningar och fakturor

Hur betalar jag för min beställning?

 

I vår webbshop kan du använda ett antal olika metoder för att betala för din beställning. Utforska dem alla och välj det bekvämaste sättet att betala för dina produkter.

 

  • Onlineöverföring — När du har valt din bank kommer du att omdirigeras till inloggningssidan och sedan betala för din beställning med ett klick. Fördelen med denna metod är att din betalning krediteras på nolltid, vilket innebär en snabb start på din beställning.

  • Google Pay

  • Kontant vid leverans — Du betalar för din beställning kontant vid leverans.

  • Betalkort — säker betalning med betalkort.

  • Traditionell överföring — Du överför pengarna till vårt konto direkt från ditt bankkonto eller betalar dem på banken/postkontoret. När du väljer denna betalningsmetod är villkoret för att behandla din beställning att betalningen registreras på vårt bankkonto.

  • PayPal — en populär elektronisk betalningsmetod världen över.

 

Kan jag få en momsfaktura?

 

Ja, du kan få en momsfaktura för varje produkt vi säljer. Markera bara lämpligt alternativ när du gör din beställning. Vår momsfaktura baseras på ditt företagsnamn, adress och moms-ID. Du kommer att få din momsfaktura via e-post i elektronisk form.

 

Vad ska jag göra när en momsfaktura innehåller fel?

 

Om momsfakturan innehåller fel, vänligen maila oss på [email protected]. Ange fakturanummer och felet i meddelandet. Vår specialist kommer att ge dig information om nästa steg.

 

Vi vill informera er om att det inte är möjligt att utfärda en momsfaktura på grundval av ett kvitto, och att korrigering av en faktura vid retur av varor innebär en automatisk bekräftelse av undertecknandet av den korrigerande fakturan och dess godkännande.